یزدفردا :مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ضمن بازدید از معدن چادرملو اردکان در رابطه با ایجاد آموزش جوار کارگاهی در این معدن قول مساعد داد .

به گزارش یزدفردا: حبیب ا...کارگر به همراهی نادر متألهی - رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردکان ، از شرکت صنعتی - معدنی چادرملو اردکان ، بازدید نمودند .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای در این بازدید با توجه به صنعتی بودن استان و اهمیت وجود ذخایر معدنی در استان و تأثیر مهارت آموزی در جوانان  در خصوص ایجاد آموزش جوار کارگاهی در این معدن و هم چنین اعزام کارشناسان این اداره کل جهت نیازسنجی آموزشی ، اعلام آمادگی کرد .

گفتنی است : در این بازدید ، نیک روان - مدیر معدن چادرملو -  در خصوص تاریخچه معدن و میزان بهره برداری در این معدن توضیحاتی ارائه داد .



 وی هم چنین آمادگی این معدن را در برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای ، اعلام نمود و افزود : پس از بررسی  ، دوره های مورد نیاز این معدن ، به مرکز آموزش فنی وحرفه ای اردکان ارائه خواهد شد .

 شایان ذکر است : در این بازدید مقرر گردید پس از نیازسنجی ، برنامه ریزی برگزاری دوره های فنی و حرفه ای توسط مرکز اردکان ، صورت پذیرد .

 لازم به ذکر است تاکنون چندین دوره آموزشی از جمله جوشکاری گاز co2  و کارور GPS ، توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردکان ، در این معدن اجرا گردیده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا